סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אחד-עשר: רובים, חיידקים ופלדה

שלום רב !

אני מקווה שכולכם מפיקים את המירב מהחופש הגדול (למי שזה רלוונטי אליו) ושאתם נהנים בתקופה הזו של השנה. לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

ארבעה חלקים חדשים עלו במנגה של האתר "מנגת הרפתקאות פוקימון" ואתם יכולים לבדוק מה התחדש בלינקים המצורפים: חלק יז', חלק יח', חלק יט' ו-חלק כ'.

חלק חמישי ב"מדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן" עלה לאתר (ותודה מיוחדת לאילן על התרומה הנפלאה). כמו כן, אני מקווה שעד העדכון הבא גם תעלה אפשרות להורדת המשחקים + אימולטור להנאת הגולשים.

שתי כתבות חדשות עלו לאתר בזכותו של עידו ואני רוצה לקחת את ההזדמנות ולהודות לו על התרומה המכובדת שלו לאתר. אתם מוזמנים לקרוא על ה"פרקים הגנוזים של פוקימון" ואת הכתבה המשותפת שלנו שעוסקת ב"מסרים הנאציים בפוקימון".

עודכנו 30 פרקים חדשים בעונה הראשונה של "פוקימון" (רמת אינדיגו), מה שאומר שנכון לעכשיו, כל העונה הראשונה של פוקימון מעודכנת באתר. אתם יכולים לבדוק את הפרקים החדשים בלחיצה על הלשונית "תוכנית".

החל מהתאריך 13.8.11 יערך פעם בשבוע / שבועיים עדכון חדשותי באתר על המתרחש בעולם הפוקימון. עדכונים אלה יהיו דומים למה שאתם רגילים לקבל באתרי חדשות. אני מקווה שתהנו מהם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. זה נושא מרתק שלמדתי עליו השנה באוניברסיטה. "רובים, חיידקים ופלדה" הוא שם של מאמר מאת ג'ארד דיימונד, שמנסה לענות על השאלה מדוע הציוויליזציה האירופית היא מתקדמת יותר משאר חלקי העולם.

  2. ציוויליזציה זו חברה או תרבות. נניח כשמדברים על ההבדל בין האדם האירופי לאדם האפריקאי לדוגמה, זו השוואה של שתי חברות שונות אחת מהשניה ולשניהן תרבות משלהן. המצב מחשבה של האדם הלבן הוא שאם יש שבט אפריקאי באמצע שום מקום, ואין לו טכנולוגיה והוא חי כמו איש המערות, אז הוא ברברי ופרימיטיבי. אבל מצד שני, גם הם יכולים להגיד שלקחת ילד בן שמונה ימים ולחתוך לו את איבר המין זה ברברי ופרימיטיבי, ככה שכל אחד מחזיק בדעה משלו על הציוויליזציה השונה ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *