סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 234 – אחוזה בערפל / Just Waiting On A Friend

שם הפרק – English
Just Waiting On A Friend

שם הפרק – עברית
אחוזה בערפל

שם עונה ומספר פרק
מסעו של מאסטר – 234

תמונת הפרק
http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/04/EP232.png

עלילה
החבורה הולכת לאיבוד בערפל, אבל בחורה בשם לאקוקו עוזרת להם ומזמינה אותם לאחוזה שלה. היא נותנת להם אוכל והם פוגשים את הפוקימון שלה – ניינטיילס. לאחר הארוחה, היא מציעה להם להעביר את הלילה באחוזה, וברוק מסכים. אך מיסטי מגלה שאין למארחים שלהם השתקפות במראה. לאקוקו מסלקת את אש ומיסטי ומציעה לברוק לחיות יחד איתה באחוזה לנצח. ברוק מסכים. אש ומיסטי מתגנבים שוב לאחוזה ומגלים שהבעלים של ניינטיילס דומה מאוד לברוק, ושהוא עזב מלפני 200 שנה. אש ומיסטי מנסים להציל את ברוק, אבל אחת המתקפות עוברת דרך לאקוקו ומעלימה אותה, אז כולם מגלים שהיא רק אשליה אופטית. ברוק מתעשת ומחזיר את ניינטיילס לפוכדור שלו. לאחר מכן, לאקוקו חוזרת ומספרת שניינטיילס חיכה במשך מאות בשנים למאמן שלו, וכשזה לא קרה, הוא התחיל לפתח כוחות על טבעיים, מה שמסביר את האחוזה ואת הופעתה של לאקוקו. מאחר וברוק דומה כל כך לבעלים, ניינטיילס חשב שהם יוכלו לחיות שוב ביחד בשמחה. לאחר מכן, צוות רוקט מגיעים ומנסים לגנוב את ניינטיילס. במהלך הקרב, הפוכדור שלו נשבר, ולאחר שצוות רוקט מובס, ניינטיילס הופך לחופשי.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– החבורה פוגשת את הפוקימון ניינטיילס.
– אנחנו מגלים שניינטיילס מסוגל לחיות מאות שנים ולפתח כוחות על טבעיים.
– אש והחבורה משחררים את הפוקימון לחופשי.

קישורים

פרק 233

עונה 5

פרק 235

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. ראיתי את הפרק הוא מזכיר את הסרט האצ'יקו כלב שבעליו מת לפני זמן רב והכלב הזה חיקה לו במשך 6 שנים שיום אחד הוא יחזור אליו

  2. הסוף הסרט הכלב מת והא לא רצה להיצטרף למשפחה אחרת והא אפח לגיבור מאד גדול אני חושב בסין ואסו פסל ליכבודו. חיות הם מדהימות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *