סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 1: שבוע 7-12.8.11

הקדמה: במהלך השנים תרמתי אין ספור פעמים לאתרי פוקימון שונים ומגוונים ומאחר ולטעמי אתרים אלה איבדו מיוקרתם ומיכולתם, אז לקחתי על עצמי לחזור למקורות ולעשות את מה שאני הכי אוהב על הצד הטוב ביותר. זהו העדכון הראשון שלי מזה שנים ובמידה ויש מה להגיב (מבחינת טעויות, הערות, מחמאות או סתם שאלות) אז אתם מוזמנים להוסיף את התגובה שלכם ואענה לכם. העדכון מתייחס לחדשות בעולם הפוקימון נכון לשבוע הנוכחי (7-12.8). אני מאוד מקווה שתמצאו את החומרים מהנים ואשמח לקרוא מה אתם חושבים. בתודה ובברכה, Hit Man.

– – – – –

קלפים חדשים

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/GothitelleEmergingPowers47.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/GigalithEmergingPowers.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/FerrothornEmergingPowers73.jpg

האתר Pokemon.com חשף לאחרונה שלושה קלפים חדשים מסדרת קלפי ההחלפה "כוחות מתעוררים" (Emerging Powers), שזו גם חבילת הקלפים השנייה בסדרת פוקימון שחור ולבן. ולמרות שקלף ה-גות'יטל פורסם במקור ב"אוסף השחור" היפני, ולמרות שקלף ה-ג'יגאלית' פורסם במקור כקלף פרסומי לBW-P, הקלף של פרות'ורן עושה את הופעת הבכורה שלו בסט הנוכחי. סט הקלפים "כוחות מתעוררים" צפוי לצאת לשווקים דוברי האנגלית ב31 באוגוסט השנה, ובאיזורים אחרים מאוחר יותר בספטמבר.

– – – – –

חבילות התחלתיים חדשות

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/Snivy_Box.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/Oshawott_Box.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/Tepig_Box.jpg

נודע כי שלוש חבילות חדשות בסדרת קלפי ההחלפה של פוקימון צפויות לצאת לאור. במארזים המיוחדים תוכלו למצוא את אחד מהפוקימונים ההתחלתיים של הדור החמישי: סנייבי, טפיג או אושואווט, והם אמורים להמכר בחנויות בסביבות חודש ספטמבר. כל חבילה מכילה בתוכה קלף ג'מבו בתלת מימד, דמות משחק, קלף החלפה של דמות הפוקימון ההתחלתי, שלוש חבילות משחק בסיסיות וקוד עבור משחק האון-ליין של פוקימון משחק קלפי ההחלפה.

– – – – –

מרתון פוקימון מגייס כסף

מרתון שבעת הימים של קהילת המשחקים "Respawn Point" הצליח להביא עימו את החלום הנושן של "לתפוס את כולם", ויחד עם זאת גויסו במהלך הימים האלה 2,333 דולרים עבור "משחק ילדים" (Child's Play), ארגון צדקה אשר מספק משחקים וצעצועים עבור ילדים חולים. המרתון היה 24 שעות סביב השעון כאשר בין המשחקים שלקחו מקום נמצא גם "פוקימון צהוב", "פוקימון ראמבל" ו"פוקימון סנאפ". מתנות רבות חולקו לתורמים, כולל נינטנדו DSI כולל כל הפוקימונים האפשריים של המשחק "פוקימון שחור". יותר ממאה אנשים היו חלק בתרומת הכסף, והם גייסו מעל ומעבר לציפייה של המארגנים, שחשבו על סכום גיוס של 1,500 דולרים.

זאק הארוט, מקהילת המשחקים של "Respawn Point" אמר את הדברים הבאים לאתר Bulbanews: "קודם כל, אני רוצה לומר תודה ענקית לכל מי שצפה, לקחת חלק ותרם. לולא העזרה של כולם, לא היינו מגיעים לתוצאה הזו. ערכנו בעבר מספר מרתונים אבל זה היה הכי מוצלח מכולם. לא רק ששברנו את שיא התרומות שלנו (פעמיים; בעבר גויסי סכומים של 1,500 ו-2000 דולרים), גם הצלחנו לתפוס את כל הפוקימונים האפשריים במהלך המרתון ועוד נשאר לנו זמן. זה היה מאוד כיף לשחק, להתחרות ולדבר עם כל כך הרבה מעריצי פוקימון, ולמרות שזו הייתה עבודה מאוד קשה, אני מרגיש שאני יכול לעשות עוד מרתון ברגע זה ממש. ובכן, אולי אחרי שינת לילה טובה! הצלחנו לגייס סכום אדיר של 2,333.33 עבור "משחק ילדים", שזה סכום מעבר לכל הציפיות שלכם, וכמובן שלא יכולנו לעשות כלום בלעדיכם, אז שוב אני מעוניין לומר תודה רבה לכולם!"

"משחק ילדים" נוסדה על ידי מייק קראהוליק וג'רי הולקינס ממשחק הקומיקס האינטרנט "פני ארקייד" (Penny Arcade). ומשנת 2003 הצליחה החברה לגייס משחקים וצעצועים בשווי קרוב לתשעה מיליון דולרים, עבור בתי חולים לילדים מסביב לעולם.

– – – – –

חשיפת נתוני המכירות

מוקדם יותר השבוע, נינטדו חשפה את נתוני המכירה השנתיים שלה, אשר מכילים את מספר העותקים שנמכרו למשחקים הרשמיים לדורות הרביעי והחמישי.

משחק                     מספר מכירות (גלובאלי)
יהלום ופנינה             17.57 מיליון
פלאטינום                  7.43 מיליון
לב זהב ונשמת כסף     11.90 מיליון
שחור ולבן                 11.51 מיליון

– – – – –

אתר אליפות העולם עלה לאוויר

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/13102311960081t.png

ב2011 עלה לאוויר אתר פוקימון לאליפות העולם עם כל המידע בנוגע לאירוע שיקח מקום בסן דייגו, קליפורניה בין התאריכים 12-14.8.11. האתר מכיל בין היתר חדשות, תוצאות, תמונות, תמונות מסך, ועוד.

לינק: www.pokemonworldchampionships.com

– – – – –

DVD הסרט ה14 בשנת 2012

מנגה פסיפיק (Magna Pacific) הוציאה הודעה בנוגע לDVD בלו-ריי של הסרט ה14 של פוקימון: ויקטיני וגיבור האור – ראשיראם / ויקטיני וגיבור החושך – זאקרום. במקור הסרט היה אמור לצאת לאור ב30.11.11 אבל אחרי קשיים לעמוד בדד ליין, הם דחו את התאריך. כעת התאריך צפוי להיות בינואר של 2012, אך הידיעה תרם אושרה. הסרטים החדשים יצאו בDVD ובטכנולוגיית בלו-ריי.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/9.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/main.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/8.png

מלבד לזה, החברה פרסמה שב14.9.2011 הם צפויים לשחרר את המוצרים הבאים: פוקימון אולסטארס: טוטודייל, פוקימון אולסטארס: סינדקוויל, פוקימון אולסטארס: צ'יקוריטה ו-אוסף קנטו ואיי תפוז. נכון לעכשיו אין ידע בנוגע למה המוצר מכיל מבחינת תוכן.

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. וואו, כל הכבוד, עדכון ענק ומושקע מאוד, הקלף של פרות'ורן המשיך את המשיכה שלי אליו נראה לי פוקימון מגניב[החלטתי עוד לא להסתכל בדור ה5].
    בכללי יש כאן המון השקעה כל הכבוד,
    רק לא הבנתי מה זה פוקימו אולסטארס, אם אין בידך המידע אז תציין שהם לא פירטו מעבר ם:

  2. כל הכבוד על הניסיון, ואני בהחלט מעריך את זה. אבל כמו שאמרתי למעדכנים רבים בעבר – אל תעדכן על דברים שאתה לא מומחה בהם, במקרה הזה, הקלפים. אני קראתי את מה שכתבת על שלושת הקלפים החדשים שנחשפו, והזדעזעתי מהמידע שרשמת, בצורה כל כך לא מובנת. להלן רשימת התיקונים; דבר ראשון, אתה לא בכל פעם צריך לקרוא להם "קלפי החלפה", אלא פשוט קלפים. וגם לא קוראים לזה סאגת שחור ולבן, אלא התירגום היותר נכון הוא סדרת שחור ולבן. קוראים לפוקימון ג'יגאלית. ודרך אגב, הוא לא "קלף פרסומי לBW-P", אלא פשוט מאוד קלף פרומו שהמספור שלו הוא BW-P. ואני חושב שהיית צריך לציין שהקלף של פירותורן הוא הקלף השלישי מהסט שנחשף עוד לפני שנחשף מהסט היפני. כמו כן, אם אתה כבר מעדכן, אז היית גם צריך לעדכן על המידע החדש שנחשף על הסט החדש ביפן. וכמו הבחור שמעלי אמר, היית צריך לפרט עוד על שלושת מוצרי האולסטארס. אבל אולי אני אסביר לו; אלו הם בעצם מוצרים שמכילים פרקים (וחלק גם מידע נוסף על הדמויות וכו') מעונות ספציפיות.

  3. אביב – תודה רבה על התגובה. אני שמח לראות שראית לנכון לבוא, לבקר ולכתוב את תגובתך. זה מאוד מחמם לב ואני באמת מעריך את זה. בנוגע להערה שלך, אתה צודק והוספתי את הכיתוב. אני מקווה שיהיה לי יותר מידע ברגע שהמוצרים יצאו, ואז אוכל לעדכן בנוגע למה הם מכילים.

    מישהו – תודה גם לך. את רוב ההערות שלך (שם הפוקימון וסדרת שחור ולבן) תיקנתי. בנוגע לשאר המידע שהצעת (סופר פוקימון סקראמבל, ופירוט על מוצרי האולסטארס) לא מצאתי מידע באתרים שאני משתמש בהם ולכן לא הוספתי מידע בנושא.

  4. לא תיקנת את רוב ההערות שלי! היו לי שש הערות, שמתוכן תיקנת רק שתיים. וכמעט בכל אתר מקצועי של פוקימון תוכל למצוא מידע על המשחק החדש! מה שאתה עושה עכשיו הופך אותך למאוד לא מקצועי. רק מפני שבאתר שממנו אתה לוקח את כל החדשות האלו אין את העידכון על המשחק החדש שיצא, אז אתה לא תעדכן עליו? מה זו השטות הזאת? אתה רוצה להגיד לי שאם בחדשות בערוץ מסוים ישמעו על תאונה ממקור אחר ולא מכתב שלהם, אז הם לא יעדכנו על התאונה?

  5. כנראה שלהיטמן אין חומר על הדבר ולכן הוא לא יכול לעדכן.
    אני לא רואה בזה פסול. וכנגד, תודה למישהו שעדכן אותנו בדבר!
    חברים, כולם מוזמנים לעדכן ולשתף אותנו בעזרת מערכת התגובות בכל דבר אשר תחפצו! אין זה אומר שכותב המאמר יצטרך להוסיף את ההערות למאמרו. בסה"כ המאמר הוא פרי יצירתו. דבר נוסף וחשוב, כחבר בקהילה המגובשת של "קסם של מצויירים" אני יודע שכל אחד יכול לתרום עדכונים\מאמרים משלו.

  6. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר, עידו. תודה. אם יש פה מישהו שחושב שהוא יכול לתרום לאתר, הוא מוזמן לפנות אליי בדואר האלקטרוני (hitman.is.hart@gmail.com)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *