סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 52: באתי, ראיתי, ניצחתי!

"באתי, ראיתי, ניצחתי" הוא ביטוי לטיני שהכריז השליט הרומי יוליוס קיסר בשנת 47 לפני הספירה, בנאום הניצחון שלו בפני הסאנט הרומאי בו תיאר בבוז וברברבנות את מהלך הקרבות, את עוצמתו של צבאו, והניצחון המהיר במלחמתו נגד פרנקס השני, מלך פונטוס בקרב זלה.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

התחלנו את החודש עם מתיחת האחד באפריל השנתית. זו כבר שנה שלישית שאני מצליח לעבוד על גולשי האתר היקרים. מיותר לציין שגם הפעם המבצע כולו היה הצלחה כבירה. הסיפור הוא שבמהלך הימים שקרבו לאחד באפריל הכנסתי לאתר מספר פרסומות תחת הטענה שחתמתי על חוזה להכנסת כסף לאתר. כמובן שהכל היה שקר אחד גדול. בשלב מסוים גם אוהד רצה להכנס לעניינים והתחלנו לביים מריבה. זה היה כיף, מצחיק ושטותי. ועבדנו על כולכם!

החודש גם סימן את סוף כרך 7 של הרפתקאות פוקימון – המנגה של האתר. אתם מוזמנים לקרוא מה עלה בגורלם של ילו, רד, גרין וגרי בתרגום הבלעדי היחידי שקיים בשפת הקודש. בתכנון שלי לסיים כמה פרויקטים נוספים באתר, כמו: סיקור העונה החמישית של האנימה והפוקידע של הדור הראשון, ואז לחזור ולתרגם את כרך מספר 8 של המנגה של פוקימון. יש למה לצפות!

אפרופו נושאים אלה, אני שמח לדווח לכם על התקדמות משביעת רצון גם בתחומים אלה. בפרויקט הפוקידע המושקע ביותר בישראל פורסמו עד כה 133 פוקימונים. ומלבד זה, פורסמו החודש 11 פרקים חדשים שסוקרו מהעונה החמישית של פוקימון – מסעו של מאסטר. אתם מוזמנים להכנס ללינקים הרלוונטים ולהתרשם בעצמכם.

בגזרת המדריכים יכולתם להנות החודש מהמשך המדריך לסיום המשחקים: "פוקימון שחור 2, לבן 2". וכמו כן, אני שמח להכריז על חזרתו של חליללל. סתם, לא! על חזרתו של אוהד לגזרת האתר, מה שאומר שגם מדריך הוידאו ל"פוקימון אדום אש" – בואו נשחק! חזר לעדכונים קבועים. מה שאתם כנראה לא יודעים זה שמאז חזרתו של אוהד לערוץ נוספו לנו יותר מ20 צופים קבועים, מה שאומר שכעת מצב המינויים באתר עומד על 97 אנשים. אתם מוזמנים ללינק הבא ולהצטרף למהפכת חלילללל: PokemonGuidesHebrew

אבל הוא לא היה היחידי שתרם החודש לאתר. החודש נחשפנו לכמה כשרונות חדשים וישנים ויכולנו להנות מהצד האומנותי של פוקימון ביצירות פרי עטם של אנסטסיה ויהודה. את יהודה אתם מכירים כמובן מתוך פרויקט היצירה המושקע – חייקו. אז החודש הוא פרסם פוקימון התחלתי ויכולתם גם אתם לראות מה עומד מאחורי פוקימון המדוזה הרעילה. העבודה של יהודה הייתה כל כך מרשימה שהיא נתנה גם לנסטי שלנו מוזה לצייר דברים משלה. ומאחר והיא זכתה בתחרות "העיר לבנדר", היא פרסמה את "היצירה של נסטי".

וכאן אנחנו מגיעים לגולת הכותרת של החודש: תערוכת האתר הבלעדית – העיר לבנדר. כל הרעיון היה של נסטי והיא זו שניהלה את התערוכה. הרצון היה להביא את גולשי האתר ליזום, לצייר ולהביע את עצמם באמצעות ציור בנושא שיקבע מראש, ואז לפרסם את היצירות כמקור מקדם יצירה מצד אחד, וככלי הבעה לכל אוהבי פוקימון מצד שני. עשרה אנשים מוכשרים ציירו, איירו וצבעו את אשר על ליבם ואני מאוד גאה להכריז – עשינו היסטוריה! תודה רבה לכל מי שהשתתף! אתם הגדולים מכולם!

בפינת החדשות נחשפנו החודש לפוקימון חדש עם מראה מוכר. בהתחלה לא היה ידוע אם מדובר בשמועה או בעובדה ולכן לקחתי את ההזדמנות הזו לרכז את כל המידע על הדור השישי, המשחקים והפוקימונים במקום אחד. מלבד זה, החודש, בעזרתו האדיבה של אדם (צ'רמנדר) העמדנו שתי מהדורות חגיגיות של כל מה שקרה בעולם הפוקימונים ולא העזתם לשאול – עדכון 43, עדכון 44. הסיבה שהמהדורות פורסמו באיחור היא כי אני הייתי קצת חולה. אני מצטער על כך. אני מקווה שזה לא יקרה שוב.

מלבד זה, גם נהנינו קצת החודש. מה זה נהנינו? נהנינו כל כך עד שהעלבנו את אמא שלך על כך שהיא טיפשה, שמנה, מכוערת ולפעמים גם זקנה. כל זה תפס מקום ברשומה הנקראת "10 דרכים להעליב את אמא שלך". בנוסף לזה, עשינו דיון נוסף ב"בעד ונגד", שם שאלנו האם הדור השישי הוא ראוי או בזוי. ולסיום, הכרנו את משחק דפדפן חדש: Pokemon Arena – זירת הפוקימון. בהזדמנות זו, אני רוצה להזמין אתכם להרשם למשחק ולהתמכר! עוד אוסיף ואשלח ברכת שלום חמה לאביתר בר, תודה רבה לך ובהצלחה!

החודש היה מיוחד עבור רבים מאיתנו. חלקנו ציירנו, חלקנו עבדנו על פרויקטים סודיים, חלקנו עשינו מדריכי וידאו, וחלקנו קראו, נהנו והגיבו. כל אלה הובילו אותנו לנקודת ציון מאוד חשובה בהיסטוריה של האתר – 100,000 מבקרים! הישג אדיר לאתר של כולנו! אבל הדבר החשוב ביותר הוא שעשינו את זה ביחד! באנו, ראינו, ניצחנו! אני רוצה להודות לכל אחד ואחת ממכם שעשה צעד קטן משלכם על מנת שהאתר יוכל לצעוד צעד אחד גדול! כל הכבוד לכם!

הנה הסיכום לחודש אפריל 2013 כאן באתר: 11,825 מבקרים | 16 מינוי גוגל פלוס | 47 רשומים לפייסבוק | 97 משתמשים לערוץ היוטיוב | פרסום במשחק דפדפן | אז כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוק , גוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. לא שמתם לב שכלי המשחק בשח-מט הם בדמויות פוקימון? גורם לי לרצות להרים טורניר שכזה באתר. לראות מי הכי מוכשר בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *