סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון: אין שום דבר שיכול לעצור אותנו!

שלום רב,

משער שאני חייב לכם הסבר למה לא עלתה רשומה תוכן חדשה לאתר בימים האחרונים, מהלך שהוא מדהים בעיני באותה מידה שהוא מראה לי עד כמה התקדמנו. לא עדכנתי את האתר ב (בודק ליתר בטחון) בשלושה הימים האחרונים מסיבות שאינן תלויות בי, אני לא יכול לתפעל את האתר בזמן הקרוב. זה לא קשור אליכם, לא קשור לעבודה, זה לא קשור לאי רצון, וזה לא קשור לדבר שצריך להדאיג אתכם. העניין הזה יכול לקחת שבוע, העניין הזה יכול לקחת חודש והעניין הזה יכול לקחת עד אוגוסט. שוב, זה לא תלוי בי.

אני יכול לספר לכם על דרכים שבהם חשבתי לפתוח את הרשומה הזו: להתחיל בנוסטלגיה ולהגיד שפעם רשומה הייתה עולה פעם בחצי חודש וגם זה במקרה הטוב. לפני בערך שנתיים ראיתי שמאקו מעדכנים פעמיים ביום ואמרתי לעצמי, שאם הם יכולים, למה אני לא. עם התאבון בא הרעב. ברגע שראיתי שהסתדרתי לתקופה, המשכתי לעוד אחת ועוד אחת והיו כאלה עם 4 רשומות והיום אני לא מאמין שיש גולש אחד באתר שראה את האתר הזה, נכנס אליו יום אחד ולא ראה משהו חדש בו.

העניין הוא שאני לא מנסה להראות משהו, כי אם זה אתר של גולש אחד, הוא היה נובל ממזמן. יש פה עוד אנשים, עם הרשאות בדיוק כמו שלי והם יכולים ליצור פה דברים נפלאים. זו ההחלטה שלהם אם לעשות משהו בנידון ואני אכבד כל החלטה. העניין הוא שגם אם כל מי שעובד מאחורי כתובת האדמין הזו לא יצליח לעמוד בקצב שאני יצרתי, יש פה עוד אנשים שיודעים לצייר, לכתוב, לתזמן, לשדר מדריכי וידאו, להכין סטים וליצור משהו עד שאוכל לחזור.

ג'וני קאש פעם שר: אין קבר שיכול להחזיק אותי. הדימוי הזה מתאים לאתר כי גם נפסיק לעדכן לחודש, זו תהייה ירידה לצורך עליה. מה גם שביוני יש לתלמידים חופש גדול אז יהיו יותר יוצרי תוכן באתר, וביולי יש לאתר יום הולדת 4, חייבים לעשות חודש של מסיבות. יהיה בסדר, אני מבטיח!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. מקווה שהאתר יחזור לפעילות בהקדם האפשרי ושהבעיה שיש לך כרגע תיגמר כמה שיותר מהר לטובה, אם אתם צריכים עזרה במשהו אז אין לי בעיה לעזור , בעיקר בנושא של כתיבת רשומות (כמו הכתבה על דברים שלא ידעתם על פוקימון שעשיתי בזמנו)
    בקיצור מקווה שיהיה בסדר

  2. היטמן אם קרה משהו אתה מוזמן לפנות אלי.
    תמיד עזרתי לך בנושאים כאלו ואחרים.
    מקווה שהבעיה תיפתר בקרוב.

  3. אוהבים אותך היטמן!!! אם תצטרכו אני יכול להיות מדריך וידאו במשחקי פוקימון.

  4. וגם אני יכול להעלות רשומות של תמונות של POKELOGICS (לוגיקת פוקימון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *