סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דברים שכנראה לא ידעתם על פוקימון / אלעד

הפוקימונים המתאגרפים
פוקימוני המתאגרפים: היטמונלי והיטמונצ'אן מבוססים על ברוס לי וג'קי צ'אן, את זה אולי ידעתם אבל הם במקור לא מבוססים דווקא על האנשים האלה. השם של היטמונצ'אן ביפנית הוא היבוואלר, שזה אלוף יפן באיגרוף. היטמונלי, או בשמו היפני סוואמלאר, מבוסס על טאדשי סוואמורה שהוא קיקבוקסר יפני מפורסם. ביציאת המשחקים בארה"ב הוחלט לשנות את שמם עם רפרנסים לברוס לי וג'קי צ'אן כי הביסוסים המקוריים לא מוכרים במערב.

החולשות של על חושי
החולשות של סוג העל חושי (חושך, חרק ורוח) מבוססים על פחדים של בני אדם רבים. יש אנשים המפחדים מהחושך, יש כאלה מחרקים ויש אנשים המפחדים מרוחות.

איש שתוי
זוכרים את האיש הזקן המעולף במשחקים המקוריים שחוסם את הדרך ליער וירידאן? במקור הוא היה אמור להיות איש שתוי, אך הרעיון ירד עקב זה שתוכן זה לא מתאים למשחק ילדים.

פוקימוני פילנדרום
למי שלא יודע מה זה פילנדרום זה בעצם מילה או מספר שאם אתה קורא אותם הפוך אז נוצרת אותה המילה, כמו: 33, שמש וכו'. יש גם מספר פוקימונים שהשמות שלהם פילנדרום בשפה האנגלית. החביב עליי הוא ג'ירפריג מכיוון שיש לו גם ראש בצד השני של גופו ככה שהוא ממש פוקימון הפילנדרום. קיימים עוד כמה פוקימונים כאלה כמו: אלומאמולה, איווי ועוד.

אם אנחנו כבר מדברים על פוקימונים עם שמות הפוכים באנגלית עם קוראים את השמות של אנקס וארבוק הפוך נקבל נחש וקוברה שעליהם הם מבוססים, וכמובן יש את מאק… עוד פוקימון עם אותיות מעניינות הוא מריפ ולפני שתנסו להבין מה זה פירם אז אני יספר לכם שלא קוראים את השם שלו הפוך אלה מסדרים את האותיות מה שיוצר את המילה אמפר שהיא יחידת חשמל.

TM
וואבאפט הוא הפוקימון המפותח היחיד שלא יכול ללמוד מתקפות דרך TM יש כמובן את ספאופה, קריטקטוט וטיינמו אבל כאשר הם מתפתחים הם יוכלו ללמוד מתקפות TM.

שלישיית הציפורים האגדיות והכלב.
במקור ארקניין, זאפדוס וארטיקונו היו אמורים להיות שלישיית האגדיים של קנטו, אבל אז חשבו שזה מוזר שיש שני ציפורים וכלב אז בחרו להפוך את ארקניין לפוקימון רגיל וליצור את מולטרס במקומו. זוהי הסיבה שבפרק השני מופיע על התמונה במרכז הפוקימונים ארקניין ביחד עם הציפורים האגדיות.

הספירה האגדית
אם כבר בשלישיות אגדיות עסקינן אז השמות ארטיקונו, זאפדוס ומולטרס הם המספרים אחת, שתיים ושלוש בספרדית. אך זה לא נגמר כאן. בשפם של ראיקו יש 4 קודקודים, במסכה של אנטי יש 5 קודקודים ועל ראשו של סוייקון יש משושה. הספירה המשיכה בדור השלישי בדרך טיפה שונה שעל הפרצוף של כל רג'י יש שבע נקודות. בדור החמישי הספירה התחילה מחדש: לקלדאו יש קרן אחת, לקובאליון שניים, לויזריון יש ראש בצורת משולש, ולטראקיון 4 קרניים.

בן או בת?
במשחקים המקוריים כאשר פרופסור אוק מספר על עולם הפוקימונים בתחילת המשחק הוא מראה לשחקן נידורינו אך הוא משמיע את הקול של נידורינה מה שמעורר את השאלה: בן או בת?

הפוקימון עם הכי הרבה צורות
אם ניחשתם שזה ארכיאוס עם 18 צורות אז טעיתם. לפוקימון ספינדה יש למעלה מארבע מיליון צורות! לא כולל הצורה הזוהרת של כל אחד.

התפתחות לשינוי מין
לפוקימון אזוריל יש סיכויים של 75% לנקבה ו25% זכר, אבל משהו פה לא הגיוני: להתפתחות שלו מריל יש סיכוי של 50% גם לזכר וגם לנקבה. לכן אם אזוריל שלכם נקבה יש סיכוי שכאשר הוא יתפתח הוא ישנה מין לזכר.

אבק יהלומים
ביום ההולדת של ג'וניצ'י מסאודה, יוצר פוקימון, שחל ב12 בינואר, תוכלו במשחקים יהלום ופנינה לבקר בעיר סנופיונט שם ירד במקום שלג רגיל אבק יהלומים. במשחקים XY אבק היהלומים חזר מחוץ למערה הקפואה אך במקום ביום ההולדת של מאוסדה, זה ביום ההולדת שלכם, למזלכם יש צלם באזור ככה שמומלץ לצלם את זה.

פוסטים קשורים

28 תגובות

  1. יפה. אבל ידעתי את: התפתחות לשינוי מין, הפוקימון עם הכי הרבה צורות, TM, פוקימוני פילנדרום והחולשות של על חושי.

  2. מידע מגניב ומאוד מעניין, את רובו ידעתי.

    נ.ב לשינוי סדר האותיות של מילה כדי להפוך אותה למילה אחרת קוראים אנגרמה.

  3. חסויה זה כי אני מעדיף לכתוב את הכתבות שלי וככה עם אני רואה משהו לא בסדר בבדיקה שלי אז אני יכול לתקן
    גלעד אם יהיה ביקוש אז בהחלט כן

  4. ידעתי חלק אבל לא על ספינדה ומריפ ואיש שתוי (?!) ועוד כמה…

    בקשר לדבר האחרון, איך המשחק יודע מתי היום הולדת של מי שמשחק?

  5. נחמד,אבל… שמות הציפורים הם לא שמות המספרים,המספרים הם רק חלק מהשמות שלהם.
    אונו – אחד
    דוס – שתיים
    טרס – שלוש

  6. על הקטע של החולשות על על חושי זה נכון חלקי כי פחד גדול יותר מחרקים ומרוחות בעולם זה גובה ואין לו חולשה למעופף אז זה לא הפחדים הגדולים על האדם זה סתם פחדים אקראים

  7. אבל באמת… זה ממש לא יוצר היגיון. מעופף חזק על על חושי. לא נשמע הגיוני.

  8. זה לא נשמע הגיוני כי אתה רגיל שמעופף לא חזק על פיות אם זה היה ככה זה היה נראה לך הגיוני זה כמו שאני יגיד מה קשור אבן ועשב עשב במציאות לא פוגע בשום דרך בסלעים זה רק גודל עליהם לא הכל הגיוני בפוקימון

  9. אבל מעופף זה לא גבהים, אז זה לא משנה, אם היה פחד מוכר שהיה פחד מלעופף, אז זה היה משהו, אבל אין כזה דבר. בסופו של דבר אפשר למצוא לכל דבר מישהו שפוחד ממנו.

  10. גודל עליהם… ויכול לכסות אותו לגמרי. בדיוק כמו נייר באבן נייר ומספריים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *