סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שחק אותה כמו ShOwDoWn: סטיליקס

סטיליקס
סטיליקס הוא פוקימון מסוג אדמה ומתכת. הוא ממוקם במספר 208 בפוקידע הלאומי ו54 בחוף קאלוס. סטיליקס הוא פוקימון שאני מאוד אוהב ואני ממש שמחתי ששמעתי שיש לו מגה התפתחות. סטיליקס הרגיל הוא פוקימון מאוד הגנתי מבחינה פיזית ואילו מגה סטיליקס יותר התקפי.

מתקפות:
Gyro Ball
Earthquake
Protect / Stone edge / Rest
Stealth Rock

יכולת:
Sturdy

חפץ:
Leftovers / Chesto Berry / Steelixite

טבע:
Relaxed / Brave

איך משתמשים בו:
אם בחרתם להריץ סטיליקס רגיל, כנראה שהוא יהיה החומה הפיזית שלכם. אם בחרתם להריץ מגה סטיליקס, אז כנראה שהוא יהיה התוקף האיטי שלכם. Gyro Ball היא מתקפה מעולה לסטיליקס כי הוא מאוד איטי והוא מקבל עליה סטאב. Earthquake גם כן מתקפת סטאב טובה מאוד. בנוגע אל המתקפה השלישית זה תלוי בכם: אם תרצו להריץ איתו Rest, אתם תהיו צריכים לשים עליו Chesto Berry שיוציא אותו ממצב השינה (טריק זה מכונה רסטו צ'סטו). אם תרצו להריץ עליו Protect אז Leftovers הוא הבחירה האידאלית שלכם. ואם תריצו אותו כמגה סטיליקס אז Stone edge הוא קאונטר מעולה למעופפים שיחזו את הEarthquake שלכם. על Stealth Rock אין הרבה מה להסביר, אם יש לכם תור בטוח, אין לכם שום בעיה להציב את האבנים בזירה של היריב שלכם ולגרום לו נזק בכל פעם שיחליף.

שימו לב!
עם מגה סטיליקס כנראה תרצו להריץ גם יותר EV של התקפה על מנת שהוא יהיה חזק יותר. קחו את זה בחשבון.

שאלה: אני נלחם במישהו שיש לו סטיליקס, מה לעשות?
סטיליקס רגיל מאוד הגנתי מבחינה פיזית אך ההגנה המיוחדת שלו פחות טובה, ולכן נרצה לתקוף אותו במתקפות אש או מים מיוחדות. אם זה מגה סטיליקס שיש לו יותר הגנה מיוחדת, אז הייתי ממליץ לשרוף אותו קודם על מנת שיחלש טיפה ואז להרוג אותו. זה כנראה לא יהיה במכה אחת אבל כל עוד הוא שרוף הוא לא יוכל לעשות לכם הרבה נזק.

פוקימונים שמומלץ שיהיו עם סטיליקס:
רוטום מים מסתיר את החולשות שלו בצורה כמעט מושלמת. אם אתם מריצים מגה סטיליקס שיש לו את היכולת Sand Force שמעלה את ההתקפות מסוג אדמה, אבן ומתכת בסופת חול, תוכלו להריץ איתו טיירניטאר או היפאודון כדי להביא חול לזירה.

ציון אישי לסטיליקס:
8.5 – סטיליקס עצמו הוא בולק פיזי מצוין. מגה סטיליקס יותר התקפי וגם הוא חזק מאוד, יכול להיות שהוא יראה משחק.

פוסטים קשורים

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *