סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סרט 18: הופה והתנגשות העידנים / Hoopa and the Clash of Ages

הופה והתנגשות העידנים

פוסטר:

מידע כללי:

ארץ: ישראל ארצות הברית יפן
שם הסרט: הופה והתנגשות העידנים Hoopa and the Clash of Ages 光輪の超魔神 フーパ
תאריך שידור: שודר בארץ 19 בדצמבר 2015 18 ביולי 2015

הפקה:

בימוי: קוניהיקו יויאמה זמן סרט: 73 דקות
תסריט: אטסוהירו טומיוקה שפה: אנגלית / יפנית
מוסיקה: שינג'י מייאזאקי ז'אנר: ילדים, אנימציה, אקשן

עלילה:

הופה הוא פוקימון אגדי שהחבורה פוגשת בדרכה לעיר דהרה, וביכולתו להעביר חפצים, אנשים ופוקימונים דרך הטבעות שלו, אבל הוא לא יכול לעבור דרך הטבעות של עצמו. באראז ומיריי הם חבריו של הופה והם מטפלים בו. יום אחד באראז מגיע אל מערה מסתורית, שם הוא מוצא את בקבוק האסיר אשר כולא בתוכו את כוחו האמיתי של הופה. הכוח הזה משתלט על באראז, וכתוצאה מכך, הופה אנבאונד יוצא לחופשי ובלגן גדול מתרחש, אבל הם מצליחים להשתלט עליו. בשלב הזה, באראז ומיריי מספרים לאש, סרנה, קלמונט ובוני על ההיסטוריה של הופה, כיצד הוא הופיע בעיירה לפני 100 שנה, ניסה לעזור ולבדר את תושבי המקום ולאחר רצף אירועים מצער, הוא מצא את עצמו נלחם נגד פוקימונים אגדיים ומאבד שליטה. סבא רבא שלו היה זה שהצליח להשתלט עליו באמצעות הכוחות העל אנושיים שלו ולבודד את כוחו של הופה אל תוך בקבוק האסיר. לאחר מכן צוות רוקט מגיע ומשחרר את הופה, בקבוק האסיר נשבר, והבלגן יוצא מגדר שליטה. בניסיון להחזיר את המצב לקדמותו, נעשים שני דברים: אש והופה מזמנים כמה פוקימונים אגדיים על מנת להלחם בהופה אנבאונד ובפוקימונים האגדיים שהוא זימן, ובאראז, מיריי ושאר החבורה עובדים על יצירת בקבוק אסיר חדש. בסופו של דבר, הם מצליחים להחזיר את הסדר לכנו והופה מקבל את כוחותיו האמיתיים.

טריוויה:

– זה הסרט הראשון מאז "סלבי: קולו של היער" שלא תוסרט על ידי הידאקי סונודה. התסריטאי הוא אטסוהירו טומיוקה.
– פסקול הסרט מושפע רבות מפסקולים של סרטים קודמים, כגון: גיבורי פוקימון, ארכיאוס ותכשיט החיים, קיורם נגד חרב הצדק, וג'נסקט והאגדה שהתעוררה.
– זו הפעם השנייה שאש מוצג כרשע. זה קרה גם בפרק "להילחם באויב שבפנים" (Battling the Enemy Within).

קדימון:

פסקול:

תמונות:

קישורים רלוונטיים:

הופה: הפוקימון השובבפיקאצ'ו וקבוצת המוסיקה של פוקימון

פוסטים קשורים

76 תגובות

  1. פעם הקודמת שהסתכלתי על הרשומה הזאת: 3 תגובות.
    חצי שעה אחר כך: 52.
    אתם אוהבים לחפור כשאני לא פה, אה?

  2. גודרה – ארובלאסט ודרגון ראש.
    טוב לדעת שאני לא היחיד שקרוצה לדעת משום מה באיזה מהלכים הם השתמשו. אין פירוט מדוייק בוויקיפדיה אבל אני חושב שמצאתי כמעט הכל.

  3. BlazeRedCharizard תודה על העזרה! את מתקפת פיצוץ אוויר זכרתי עוד מהסרט השני וידעתי ששינו אותה לצבע כחול. קייוגר השתמש במתקפה חדשה למצב פרימר הנקראת "origin pulce"-"פעימה מקורית" שהיא כנראה גרסה חזקה יותר לפעימת מים וראיקוזה השתמש גם הוא במתקפה חדשה מסוג מעופף הנקראת "Dragon Ascent",שהיא אגב המתקפה הראשונה שמוזכר בה דרקון ואינה משתייכת לסוג הזה. מישהו יודע באילו מתקפות השתמש גראודן?

  4. גודרה – אני דיי בטוח שהתרגום הנכון לשם המתקפה יהיה "פעימת המקורות".
    ולגבי גראודון, אם אני לא טועה הוא השתמש במתקפת קרן, שהיא כנראה קרן סולארית אבל אין אותה אנימציה והצבע שונה, ולא ממש מצאתי תיאור מדוייק.
    הוא גם השתמש במתקפת פיצוץ אש, שנראתה כמו להביור אבל אם תשים לב תראה שכשהמתקפה התנגשה עם פעימת הדרקון של לטיאס היה בקצה שלה את הסמל שדל הפיצוץ אש.
    וקאיוגר השתמש בנוסף במתקפת משאבת הידרו
    ודבר אחרון, מצאתי בסוף אתר שמראה את המהלכים, הנה הדף של הופה ממנו כנראה תוכל למצוא את שאר העמודים. אם תרצה אני אוכל לומר לך את שאר המהלכים שאני הצלחתי למצוא.
    http://pokemon.wikia.com/wiki/Hoopa_(MS018)

  5. שכחתם לציין בטריויה שזה הסרט שהכי הרבה פוקימונים אגדיים נראו בו
    חוץ מזה איך יש ראייקוזה זוהר עם בפעם הקודמת שראו אותו הסרט השביעי הוא היה ירוק?

  6. 1.היטמן יכול להיות שיש גם כמה לטיאוסים מהסיבות האלו: 1. לטיאוס הוא פוקימון שמקורו במחוז הואן אבל בכל זאת הראו אותו בג'וטו אז יכול להיות שיש כמה לטיאסים ולטיאוסים שפוזרים בכל המחוזות, 2. גם לטוביאס מסינו יש לטיאוס ואולי גם לטיאס וזאת הוכחה אמיתית שיש כמה לטיאוסים.
    2.המקפות שהיו בפרק לראייקוזה, לטיאס, ולטיאוס היו: לטיאס ולטיאוס: PYSCHIC, PYSBEAM לטיאס לטיאוס וראייקוזה: DRAGON PULSE, ראייקוזה: EXTREME SPEED, TWISTER. מקווה שעזרתי לכם.

  7. "– זו הפעם השנייה שאש מוצג כרשע. זה קרה גם בפרק "להילחם באויב שבפנים" (Battling the Enemy Within)."
    אש מוצג שם כרשע?
    (ראיתי את הסרט. לא זכור לי…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *