סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 723 – משבר במערת צ'ארצ'סטון / Crisis at Chargestone Cave

קרדיט על הסיקור: דור

שם הפרק – English
Crisis at Chargestone Cave

שם הפרק – עברית
משבר במערת צ'ארצ'סטון

שם עונה ומספר פרק
פרק מספר 723
BW064

תמונת הפרק

עלילה
בדרכם לעיר מיסטרלטון, אש וחבריו מגיעים למערת צ'ארצ'סטון ומגלים שג'ולטיק ביזבזו לפוקימוני החשמל שלהם את האנרגיה. הם מגיעים למרכז פוקימונים לרפא אותם ופוגשים את ביאנקה שבאה כדי להחיות את הטלפון שלה. היא מתקשרת לפרופסור ג'וניפר שכרגע נמצאת במערת צ'ארצ'סטון. הפרופסור מספרת להם שהיא והצוות שלה גילו חוסר בחשמל ולאחר מכן הם מגלים שצוות רוקט חסמו חלק מהמערה בשביל לגנוב כמה מהאבנים בשביל דוקטור זגר. אש וחבריו ביחד עם ביאנקה עושים את דרכם אל המערה, גלבנטולה חוטף את פיקאצ'ו ואת מינצ'ינו של ביאנקה, הם רודפים אחריהם ומגלים שהם מטעינים את הג'ולטיקים לאחר שנגמר להם החשמל. לפתע, צוות רוקט יוצאים מהמערה ונערך קרב פוקימונים. צוות רוקט מובס ולאחר מכן, אש, החברים וביאנקה מגיעים למחנה הניסויים של פרופסור ג'וניפר.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– אש והחבורה פוגשים את ביאנקה ואת פרופסור ג'וניפר.
– דוובל של סילאן מתפתח לקראסטל.

קישורים

פרק 722

עונה 15

פרק 724

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. Nadugy כנל אני חולה יונבה זה המחוז השלישי הכי אהוב עלי אני מטעב את האנימה וחולה על המשחקים

  2. אני הכי אוהבת את ינובה בגלל העלילה במשחק ,בגלל המנגה ,בגלל קווי האופי של הדמויות והסיפור שלהם ובגלל זואורה מלואטה אשווט אודינו מינצ׳ינו ואימלגה אלה חלק מהסיבות שלי לאהוב את ינובה ( וגם המוזיקה במשחק מדהימה !) אבל האנימה נוראית .

  3. בעיקרון, אני לא אחד שצופה באנימה. ראיתי פחות או יותר את האנימה של פוקימון ואומר ככה, דור חמש באנימה לא מוערך מספיק. כמובן שיכול להבין למה אומרים שהוא לא טוב, אבל הוא פחות היותר הראשון אם לא היחיד שבאמת מתייחס לפוקדקס של הפוקימונים והופך את זה ליותר מעניין. לא אומר שדור 5 באנימה טוב, אבל עדיין אומר שהוא לא מוערך מספיק.

    בנוגע לדור 5 בכללי, מת על דור 5 (על אף שהוא מתחיל להיות טיפה אוברייטד לאחרונה… לאחר הרבה שנים של שנאה לא מוצדקת כלפיו).

  4. הדבר היחיד שאני אוהב באנימה של ששחור ולבן הוא שאש תפס סנדייל והוא פיתח אותו לדרוקודייל שהוא הפוקימון הכי אהוב עלי ביונבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *