סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

טריילר: פרקי "חרב ומגן" באנימה של פוקימון!

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. לא סובל את האנימה הזאתי, מחלחל אותי לראות ככה את אש זה נורא.
    אם הם עושים שמיוטו משמיע קולות משונים ולא מדבר אני קונה את זכיות היוצרים על פוקימון ומתקן את הסדרה ואת הסרטים.
    אני חושב שפשוט אין להם רעיונות לדברים עד שהם מוציאים פוקימונים משונים, צורות משונות ושדרוגים משונים פי אלף מהסיפור שגם הוא גרוע. יש שם פוקימון שמזכיר לי תפוח בדבש לאן הידרדרנו פעם היו פוקימונים, תנו לי לוגיה שכדי למצוא אותו צריך לגרום לשלוש ציפורי ענק להילחם ולשנות את זרמי הים ואז שהנבחר יאסוף את אוצרות האיים ישים אותם במקדש פולחן מוזר ולנגן את המנגינה הכי יפה ששמעתי מעודי, תנו לי מיוטו שגם שהוא נוצר מבני אדם על ידי שימוש בשערה של הפוקימון שיצר את כל הפוקימונים הוא יותר יפה ונראה יותר פוקימון מדראגפולט כאילו מזה הדבר הזה (אני לא יכול לקרוא לו פוקימון) חתול ים באוויר?!
    יוחזרו הפוקימונים של פעם (ולא בצורות משונות) וחשוב יותר הדמיות של פעם (מיסטי הכי טובה)
    מי שמסכים אתי שיגיב מי שלא שלא יגיב.
    אני הייתי עיני נתראה בפעם הבאה שארד על הדור הזה ועל העונה הזאתי.
    בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי.

  2. יש אנשים שאומרים שאש יתפוס את מיוטו, אני לא חושב שהוא יתפוס אותו אני חושב שהוא יתפוס את מארשטומפ.

  3. השאלה החשובה עדיין לא נשאלה: האם זה מיוטו המקורי מהסרט הראשון? האם הוא ידבר? והאם אש יזכור אותו?

  4. אני לא מחשיב את מה שהוצג בסרט של ג'נסקט כאותו מיוטו כמו האחד שאני אוהב מהסרט הראשון.

  5. אוקיי בומר.

    לומר שאש בשפל שלו זה מגוחך, ולא רק כי יונובה וג'וטו קיימים. מבחינת הצוות שלו הוא מגיע לפחות לרמה של סינו.

    הקונספט של הליין של אפלין הוא גאוני אם אתה טורח לקרוא קצת על הסיבוב שלו במקום להסתכל רק בקנקן. אני לא אסביר אותו כאן כי בשביל זה יש לך את לוקסטין, אבל לרדת על דראגאפולט? "חתול ים מעופף"? דראגאפולט מבוסס על יצור פרהיסטורי שנכחד ועל מטוס קרב שמטיל פצצות, והוא ליטרלי יורה דריפים בתור טילים בליסטיים. בוא נשווה את זה לפסודו לג'נדרי המקורי – דרקון כתום ושמן.

    הגיוני שיהיו כמה מיוטואים, למה שיסתפקו באחד? אם תסתכל על פוקימונים אגדיים או מיתיים אחרים שנוצרו על ידי בני אדם, כמו סילבאלי או ג'נסקט, מכולם עשו כמה. למה שמיוטו יהיה שונה?

    וברצינות? ככה להתייחס לצורות מחוזיות? בלי צורות מחוזיות לאף אחד לא היה אכפת מפוקימונים כמו קורסולה או פארפטצ'ד, שלא לדבר על זה שהציפורים האגדיות אשכרה הפכו לבדאסים. צורות מחוזיות זה אחד הגימיקים הכי טובים של העשור האחרון, אחרי התפתחות מגה.

    אבל בבקשה, תישאר עם הג'יאודודים והזובאטים שלך, ג'נוואנר יקר. אם אין לך משהו טוב להגיד, אל תגיד כלום.

  6. 1.מעולם לא אמרתי שאש בשיא השפל אני מסכים שיונובה הוא באמת גרוע אבל אני לא דיברתי על צוות דיברתי על התנהגות וחברים שגם ביונבה הם גרועים.
    2 אני מדבר מראה בעיקר ומה אכפת לך אם דרגונייט כתום "שמן" לפני רגע אהבת אותו בצוות של אש.
    3. עד הסרט ההוא היה די ברור שיש מיוטו אחד עקב הספיישלים והסרט הראשון היה ידוע שמיוטו הרס את המעבדה וכל מה שהיה שם והיות והיה הראשון מסוגו 99% שהוא היחיד מסוגו.
    4. צריך לחדש פוקימונים אבל לא בצורה דרמטית כל כך אפשר להוסיף פיתוח, ואולי יכולות מיוחדות חדשות. ( לדעתי התפתחות לקרב זה פחות טוב הקרבות פוקמונים זה הדבר היותר נזנח ממה שאפשר לעשות איתם)
    5. אני אשאר אם הפוקימונים אהובים עלי (דור 1 ודור 4) ברוב הזמן חשוב להתקדם אבל לזכור מאיפה אתה בא חשוב לא פחות
    לא באלי לפתוח דיון עכשיו אקח את ההערות שלך לתשומת ליבי
    תודה ביי עיני

  7. נראה שיש לנו כאן genwunner…

    אני משער שמגנט, סלע, כדור פצצה, פדופיל, בוץ, וחברות ביצים עדיפים מכל שער הפוקימונים שקיימים.

    דור 1 אחד הדורות השנואים עלי, פופולרי ללא כל סיבה, רק בגלל שזה נוסטלגי, כנ"ל לגבי דור 4…

  8. דור 1 הוא בין הדורות האהובים עלי והוא דור מאוד טוב אבל וזה אבל גדול אני חושב שכול דור משתפר עם הזמן וכול הדברים שהתלוננת עליהם זה המצאה שלך וזה מצב עצוב אוקקי עיני תחפש ביוטיוב mandgtv genwunners ותבין יותר את הטעוית שלך בעניין הזה אני אצטט את מיקאל מmangtv :
    Genwunner הם אנשים שבילדותם ראו את האנימה שיחקו במשחקים הוידאו או בקלפים כשקאנטו היה הדור היחיד אך במהלך הזמן התחילו פחות לאהוב את פוקימון כשהם גדלו וזה בסדר אבל הם נזכרים רק בנוסטלגיה של דור אחד ובכך לא מקבלים את כול הפוקימונים החדשים ויורדים על כול הפוקימונים וטוענים שכול הדורות החדשים מדור 2 והלאה נוראים.

  9. אחי אני נולדתי לעולם הפוקימון כשהתקופה היתה שסינו רק נגמר אני אוהב את הדור הראשון כי הוא שווה רצח ומגניב כנל לגבי הדמויות שם והעלילה
    אני פשוט לא אוהב כמה דברים בדורות החדשים זה לא כזה סיפור

  10. ודרך אגב אני מת על דורות 234 כמעט באותה מידה של דור 1 קאלוס אחלה מחוז פשוט לא אהבתי את הסדרה של המחוז ואת התפתחות המגה

  11. אני הכי אוהבת את ינובה בגלל העלילה אבל, את רוב הפוקימונים של הדור אני לא אוהבת חוץ מכמה בודדים
    ודרך אגב האנימה של שחור ולבן היתה אסון הרסו דמויות שהיו טובות במשחקים כמו איריס ו N הרסו להם את הדמות באנימה
    ואת המנגה אהבתי מאוד שראתי אותה באנגלית אבל הבנתי חלקית את העלילה (האנימה מזעזעת העונה של שחור ולבן היא השנואה אלי ביותר)

  12. אני לא מסכימה עם משתמש אנונימי, כמובן אתה יכול לקחת את ההגדרה של יוטיובר אחד אבל עד ל2 ההודעות האחרונות של עיני הוא די נראה גנ'וואנר (חוץ מהקטע של לאהוב את סינו) וגם אחרי 2 ההודעות די ברור שעיני מתנגד לשינויים אז אולי הוא לא קיצוני אבל הוא די קרוב.
    ולעיני אתה לא אוהב שינויים לא במכניקה של המשחק לא באנימה לא בעיצוב או במקורות של הפוקימונים זה בסדר אבל זה מה שקורה למשחקים הם משתנים אתה מוזמן לא לאהוב את זה אבל זה לא מה שהופך את המשחק הזה לגרוע גם אני לא אוהבת כל שינוי אבל המגמה טובה ואם אתה חושב שכל גן 8 הוא טעות מה אתה עושה בטריילר של האנימה של ג'ן 8? באת לפה רק בשביל להתלונן? או שאתה נהנה לראות טעויות… בקיצור תראה ותשחק מה שאתה רוצה אבל אל תיבהל אם אתה כותב בדף של מעריצים שמה שהם אוהבים גרוע הם ינסו להגן על עליו ולא אתה לא עוד מעריץ שאומר דעה במשהו שנוי במחלוקת כי להיות נגד כל שינוי מדור 4 זה לא מעריץ של הדורות האחרונים. זה הסיבה שאנשים לא אוהבים ג'נוואנר לאף אחד אין בעיה עם דעות שונות אלה עם אנשים שמנסים לדחוף את הדעות שלהם למקומות שהם לא רצויים.
    כל מה שנאמר לעיל הוא לא אישי ואתה מוזמן להתלונן איפה שבא לך כמובן. ובלי קשר אני מסכימה עם איווי גריל חוץ מהמנגה שלא קראתי.

  13. אני בסדר עם כל הדורות אין לי דור שנוא אבל יש לי דורות פחות שאני אוהבת או מיתנינת בהם ופחות מיתחברת לעלילה אני לא מתה על הדור הראשון אבל לא שונאת אותו להפך הדור הראשון והמשחקים בוא נלך פיקצ׳ו ובוא נלך איווי היו המשחקים הראשונים שלי ונהנתי בהם אבל העלילה שלהם היתה דיי יבשה עבורי מפחינת המשחק אבל עדין נהנתי מהמכונים והאילט פור עבורי זאת נוסטלגיה אבל אני עדין יותר אוהבת דורות אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *