סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קמע שבדרון: "לדבב את קירה היה חלום שהתגשם!"

קמע שבדרון: "לדבב את קירה היה חלום שהתגשם.

מאז הילדות ועד היום, פוקימון תופס חלק עצום בחיים שלי: אני משחקת בכל משחק שאני מצליחה להשיג ובכל גרסת מעריצים מעניינת שלו שאני מוצאת, אוספת פוקימונים במיני צורות (מבובות פרווה, דרך בגדים וארנקים ועד קלפים וצעצועים להרכבה), משתתפת בכל פרויקט דיבוב מעריצים שקשור לסדרה ולסרטים בזמני החופשי, ואפילו בונה קמפיין מבוכים ודרקונים עם סיפור מקורי שקורה בעולם של פוקימון. פוקימון תמיד נמצא איתי, ואנחנו גדלים ביחד.

במקור, לא ידעתי בכלל שפוקימון היה התכנון. אני הגעתי לסשן עם טליה, שמאוד התגעגעתי לעבוד איתה, וכשהמסך נדלק ופריים מהסדרה הופיע מול עיניי, הלסת שלי נשמטה. שאלתי את טליה אם ברור לה שכרגע היא מגשימה לי חלום.

חוויית הדיבוב עצמה הייתה מאוד מהנה. קירה היא דמות מגניבה עם צוות שלא רואים בכל מקום. הכניסה לנעליים שלה מערבת קשר קרוב גם עם האנשים מסביב וגם עם לא מעט פוקימונים. היה כיף לדמיין איך זה להיות במקומה בכל רגע שבו היא הופיעה.

אם קירה תצליח לגרום לפחות לצופה אחד לחייך, בדיוק כמו שלא מעט דמויות בסדרה גורמות לי לחייך עד היום, אני ארגיש שהשגתי את המטרה שלי. אני רוצה ומקווה לעזור לשמר את הכיף והקסם של עולם הפוקימונים עבור כמה שיותר אנשים שצופים בעונה הזו של הסדרה.

אני מקווה שתהנו מההרפתקאות שלנו!"

= = = = =

"פוקימון: מסעות – הסדרה" תגיע ב18.10.2020 לערוץ הילדים!

= = = = =

לאינסטגרם של קמע: https://www.instagram.com/kameasinger

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. קמעעעע❤ אני יודעת שעשית עבודה מדהימה, ואני כל כך מחכה לצפות בפרק שתופיעי בו? בטוחה שהצופים יתרגשו בדיוק כמוך ויחייכו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *